Wokayhhhh! Lepas balik sekolah tadi terus pergi rumah Si Sepirah kerna cadagnya nak petang ni nak makan "nasi kerabu ayam dengan telur dadar" Tak lama sejam berlalu Si Hzereh datang and join us. Okay so lepas tu duduk kejap lepak sembang semua kejap smpai pukul 5 lebih then terus pergi Medan Selera tu zzz dah order smuanya sama tiga tiga kata kembar @@  lepas tu dh habis makan semua sepirah kena pergi sebab nak jemput mama dia balik Ipoh okay tinggak me and Hazreh. Well nk buat apa lagi, just smbng smbng while si hazi tengah tweet and aku tengok je nvm aku OKAY! Uhm tak lama lepstu jugak hazi dh balik and and and aku.... aku.... seorang seorang je duduk dekat situ dlm pukul 5 45 duduk dekat situ. Ibu aku call safirah and dia kata on her way but smpai pukul 7 aku tunggu okay? aku tak tahan aku nak nagis dgn tak tahan nak pergi buang air kecilnya lagi and and seriously memang lah klu kau jadi aku pun duduk seorng seorng wthout no one yang accompany kau?ada kau SEORANG OKAY? weiujclcbwlvbiruv dua minit kmudian, ada geng BoYzZz datang nak makan and main buat bunyi tikus and i wez like"whatta" weh malunya malunya buat je tak tahu. Then, dia panggil lagi "budak cekowlaaaa! HAIIII!" aku pun tak layan lagi. Bukan sbb gedik ke apa but it is fact aku memang takut sangat masa tu sbb aku takut terjadi apa apa sbb aku seorang seorang uhm :c pukul 7 lebih mmg tepat aku tahan nangis dan bt decision pergi rumah safirah wlaupun jauh serious jauh jalan kaki wktu malam? ya allah cuma aku je tahu mcm mna rasa takut seram smuanya ada tak fikir apa dh fikir "IBU" je :') and smpai rumah safirah ding dong her bell house and dia terus lari dekat aku while gelak? so nice okay tht girl so nice nice! Me stry smuanya dlm kereta smbil tu Pura drive kereta. Jntung ni dah dup dap dup dap dah okay at last ada ibu datang and aku rasa tenang terlamapu so thanked to kakak safirah banyak tolong aku and aku takut penat semuanya ada and i hve to stry bout today kat sekolah esok dekat "kember" and and aaaaaaaa Ya Allah serious okay dah lah first time entry panjang ni okay?