22/12

Alright assalmualikum semua, okayy i knw today semua form 3 students bising dekat news feed or bising kat tweet, b'cause they're busy talkin bout "RESULT PMR" wuu soyeah hahah ok... let me ceghita....k pepagi tadi.. aku dh strt bangun awal smbhyang semua, lepas tu mandi, pergi rumah hazi :) smpai je rumah hazi, hazi bngun dari tdur dan cakaplahh "weh lagi 2 jam" and me wuz like omg omg! aku takut sangat tapi aku stay chill lagi maintain lagi erm... hazi je takleh nk maintain comel, dia dh gelabah nvm hazie, aku ada :')


k lepas tu, dalam kereta broooommmmmmmm........ smpai dh dekat sekolah, tengok ramai orang dah ambik result. K u knw wht? bila aku dgn hazie masuk je entri sekolah tu, aku nmpk seorng, seorng menangis.... aku pun mula lah rasa macm ya allah ya tuhanku klu mereka ni nangis, aku mcm mna.... aku tak thu apa akn jadi pada aku time tu... aku mmg takut, perut ni rasa mcm goncang goncang tahu takkk.... k lawak ke? *ketawa comel*

Then, me and hazie ketemunya Fee ama Lya, kami jumpa salam bersalman, oh waitttt! salam ke? haaa dh lupa @@ hihih nvm.... smbil tunggu kdtgn ustzh mmbwa keputusan PMR, kami sempat bergurau senda, bermnja mnja dulu.. hihih ayang ama zie, fee, iya. Time tu ra masih di rumah he he he. Kemudian, ustzah iaitu guru kelas kitaorg smpai, tepi tangn dia tu ada bawak kertas bebanyak. Time tu memang rasa jantung nak tercabut kahkahkah.

Tak lma kemudian fee ambik..... aku tengok result fee. kesian fee.... dnt wrry fee, SPM ada lagi ok fee? kuatkn smngt hang! Iya pun sama, jangn putus asa dan dan tidk lupa....AIMI :') Lepas tu...... giliran aku..... time nk sain untuk dpt slip tu aku mcm terketar ketar, mmg lawak tapi ya allah cuma allah je yang faham time tu aku mcm mna, perut gonvang goncang, tekak taku asyik telan air liur je emmmmmm...... pastu... dh sain, ustazah cakap, Hidayh, kamu ada 2B je yang lain.... *suprise konnyeh* auchaalkkkk!!! alhamdulillah! aku dpat 6A2B, aku tak expect ni akn brlku seriously! time tu tak fikir apa dh... aku tak tahan sebak nk nagis, time tu mmg aku amat perlukan ibu, aku tak tahan sgt aku peluk hazie :') lepas tu, aku terus call ibu lepas tu call ayah lepastu salam dekat cikgu cikgu aku. First time, aku dpt peluk hazie, terima kasih jadi bahan peluk aku tadi weh ok? kau pun jgn risau hazie, jgn putus asa! kuatkn smngt hang! aku percya kwn kwn aku boleh berjaya :')




Tak lama lepas tu, ra pulak ambik result k... at first dia mmg tak percya aku dpt 6A tapi......... dtg sekolahh... dia dpt tgk sndri and guess wht? aku pun tak percya begitu juga semua prg.... Syahirah Rosli dpat 8A alhamdulillah untuk ra, tahniah kat hang ra. Aku tahu hang gembira ra :')



Ok... serious acts, belmbak lagi aku nk cerita tapi..... malas campur adunkan dgn mengantuk mmg sebati untuk aku tidur nyenyak untuk mlm ni insyallah ;)

AND THE LAST IS HAZIE :D

*gambar yang ni je ada dalam handphne i, sorray fr those yang terkecil hati if gmbr korng tak ada, me love you giys muchieeeeeee xx*


Btw, you guys yang dapat best result...Congratulations! and yang tak dapat achieve your target tu please jgn sedih? aku pun faham your stuation, korang kena kuat! jangan pernah putus asa ok? SPM ada lagi so do the best fr you! I'm sure korang boleh insyallah bykkn sembhtng dan berdoa dengan Allah insyallah semua akn berjln lancar :*